Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину, на протязі 14 днів, з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки :
Процедура повернення товару належної якості :
Процедура повернення товару Неналежної якості :
Всі послуги перевізників або комісії не переказ грошей відбуваються за наш рахунок.
Обмін та повернення товару здійснюється через нову пошту або будь-якого іншого перевізника.
Повернення коштів здійснюється після того, як ми отримаємо товар.
Повернення коштів здійснюється на картку або грошовим переказом у відділення логістичних служб.
Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем
Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.
З усіх питань ви можете звернутися за номерами, які вказані в контактах компанії