Повернення та обмін товару

Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину, на протязі 14 днів, з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки :


Процедура повернення товару належної якості :


Процедура повернення товару Неналежної якості :

Всі послуги перевізників або комісії не переказ грошей відбуваються за наш рахунок.

Обмін та повернення товару здійснюється через нову пошту або будь-якого іншого перевізника.

Повернення коштів здійснюється після того, як ми отримаємо товар.

Повернення коштів здійснюється на картку або грошовим переказом у відділення логістичних служб.

Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем

Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.

З усіх питань ви можете звернутися за номерами, які вказані в контактах компанії